viata de mămică

Prima zi la grădiniță

Prima zi la grădiniță a Mariei a debutat cu plânsete și irascibilitate.Acest fapt s-a datorat și lipsei de somn din ziua precedentă dar și ca nu era obișnuită cu trezitul devreme.

O dată ieșite din casă totul s-a desfășurat mai bine, a fost curioasă de grădiniță, a văzut și alți copii care mergeau acolo, a fost întâmpinata la ușă de Minnie Mouse care i-a dat o bombonica și un balon.

Apoi am lăsat-o acolo și am asteptat să mă sune educatoare în caz de nevoie.Nu a fost nevoie.La ora 16 am fost sa o iau, era abia trezită și mergeau să mănânce gustarea, nici nu m-a băgat în seamă, semn că a fost bine.

Pe drumul spre casă a fost vioaie, vorbareata si veselă, motiv pentru care i-am cumpărat o înghețată.

Azi a fost mai bine cu trezitul.A si mâncat ceva și a fost mai vioaie.Dar tot nu voia să meargă la grădiniță, pe motiv ca ii este frica de doamna educatoare.La despărțire ne-am iubit, ne-am tinut in brațe și i-am promis că o voi iubi mereu și că voi merge să o iau de la grădiniță după ce va face nani.

Ce va fi vom mai vedea.

Lasă un comentariu